• Durada: 2 cursos
  • Estudis: CFGS
Milà i Fontanals

Característiques:

Comerç i Màrqueting
2.000 hores (2 cursos acadèmics) Formació en el centre de treball: 350 hores.
Presencial
  • Gestió Administrativa del Comerç Internacional
  • Finançament Internacional
  • Mitjans de Pagament Internacionals
  • Gestió Econòmica i Financera de l'Empresa
  • Logística d'Emmagatzematge
  • Màrqueting Internacional
  • Sistema d'Informació de Mercats
  • Negociació Internacional
  • Comerç Digital Internacional
  • Anglès
  • Francès
  • Projecte de Comerç Internacional
  • FOL
  • Formació en Centres de Treball
Pràctiques en empreses del sector
  • Tècnic/a en comerç exterior
  • Tècnic/a d'operacions exteriors d'entitats financeres
  • Assistent i adjunt/a de comerç internacional
  • Tècnic/a de màrqueting internacional
  • Transitari o transitària
  • Consignatari o consignatària de vaixells
  • Operador logístic o operadora logística
  • Tècnic/a en logística del transport
  • Coordinador/a logístic/a
  • Assistent/a al departament d'operacions comercials internacionals
  • a qualsevol estudi universitari oficial de grau
  • al món laboral
  • tenir el títol de batxillerat,
  • tenir el títol de tècnic de formació professional o tècnic superior de formació professional o tècnic especialista,
  • haver superat el segon curs de batxillerat de qualsevol modalitat de batxillerat experimental,
  • haver superat el curs d'orientació universitària (COU) o el preuniversitari,
  • tenir el títol de batxillerat per haver cursat el batxillerat unificat polivalent (BUP),
  • tenir qualsevol titulació universitària o una d'equivalent,
  • haver superat la prova d'accés a la universitat per a majors de 25 anys,
  • Les persones que no compleixen cap dels requisits anteriors han de superar una prova d'accés. Per presentar-s'hi cal tenir complerts 19 anys o bé complir-los durant l'any natural en què es realitza la prova.